Opskriftindex

tirsdag den 30. juli 2013

Hotte overraskelser

Her en dag i vores ferie, var vi en tur i Djurs Sommerland med min veninde + børn. Vi skulle jo selvfølgelig grille vores frokost, ligesom halvdelen af alle de andre gæster i parken også skulle.
Nu er det så ikke maden derfra jeg vil vise frem, for pølser og brød (i mit tilfælde blomkålsbrød) kan I nok godt forestille jer, hvordan man laver.
Men derimod havde nabo-grilleren en meget spændende ting med, som jeg straks måtte prøve af hjemme og det kom der følgende resultat ud af.



Hotte overraskelser
1 person

1 snackpeber
1 pølse af god kvalitet, jeg brugte kyllingepølser med Løgimose med citron og timian de er dog ikke helt glutenfri
2 tsk. sambal oelek (eller efter smag)
Et par skiver hel mozzarella
4 skiver bacon

Tænd ovnen på 200 grader.
Halver snackpeberen. Kom mozzarellaen i, put sambal oelek på  og læg en halv pølse i hver snackpeber. Kom nu 2 skiver bacon rundt om hver snackpeber.
Kommes i ovnen i ca. 20 min.




Da det er en rimelig fed ret det her, er det perfekt med noget grønt til. Da jeg var lidt doven, snittede jeg noget spidskål og pressede lidt citronsaft over. Voila.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar