Opskriftindex

mandag den 4. februar 2013

Madplan uge 6

Jeg er stor tilhænger af madplaner!
Dur simpelthen ikke til at stå over køledisken kl. kvart i kvalme og bestemme mig til, hvad der skal på menuen - på den måde ville menuen nok stå på squashspaghetti og kødsovs de fleste dage, så kreativ er jeg nemlig.

Nej stik mig min tablet, colournote og 1 times tid - så er der planlagt mad til hele ugen inkl. minimering af madspild.

Uge 6

Mandag: Boller i karry med snittet hvidkål, råkostsalat, ananas, peberfrugt og agurk

Tirsdag: Omelet (min datter går til spejder, så altid noget nemt den dag)

Onsdag: Røde bøffer med sellerifritter, langtidsbagte tomater, bønnesalat og bearnaisedip

Torsdag: Hvidkål i fad med kylling og tomat-/flødesovs

Fredag: Kyllingeburger

Lørdag: Andebryst med rødkålssalat

Søndag: Rester af en art/hvad køleskabet gemmer

Jeg laver normalt kun madplan til ca. 5 dage om ugen, da der så er plads til evt. rester.

Hvad står jeres kommende uge på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar